Forever Young

kisah cinta id0p aku
Saturday 20 August 2011 ? 0 Atashinchi ?
Di telefon dengan boyfriend ang
dia marah dengan salah satu gurauan ang
dia tak memahami ang mcm aku
di dlm bilik malam slasa yunk biasa
aku mendengar muzik yunx dia tak suka
dia takkan tahu cerita ang mcm aku
dia popular 
aku simple
dia sangat handsome 
aku begini saja
mengharap satu hari kau akan sedar
apa kau cari berada disini
lihatlah aku yunx faham tentang diri aku
slalu setia di sisi ang
lihatlah
ang perlu bersama aku
mmg perlu
berjalan dengan ang di hadapan rumah aku
aku rasa kita perlu bersama selalu
ketawa di taman , berfikir sendiri
indahnye begini
dan senyuman ang dapat menceriakan hidup aku
kemana ia hilang sejak dia dengan ang
ang kata ang okey tapi aku tahu
hey dia x patut bersama ang
dia popular 
aku simple
dia sangat handsome 
aku begini saja
aku ingat ang datang jumpa ku pada hari itu
aku yunx gembirakan ang
aku hilangkan sedih ang
aku tahu kesukaan ang dan impian ang
aku tahu ang hanya perlu bersama dengan aku....
lihatlah aku yunx faham tentang diri aku
slalu setia di sisi ang
lihatlah
ang perlu bersama aku
mmg perlu
di sini aku menunggu diri ang
kenapa ang x pernah tahu
cyunk ang perlu bersamaku...
please bersamaku
pernahkah kau terfikir mungkinnn...
tamat 
kisah cinta aku ye
please leave you're comment okeyh

 <3 <3 <3


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction