Forever Young

apit bagi handphone mak apit ilang
Saturday 10 September 2011 ? 0 Atashinchi ?
mase tu kita org dlam perjalanan nk pergi
ke pusat tuisyen apit <kt pauh jaya>
abis tu mk suruh apit pegangkan handbag dya
so apit pon pegang la
lepas tu apit bukak handphone mak -main game-
lepas men game apit taruk balek dlm handbag mak
tetibe apit ade org miss called enfone mak
so apit jawab la
x de spe pon jawab
so semasa masok kt tempat tuisye tu apit rase
mcm ade sesuatu
lepas tu mase mknk bayar duet yuran tu
apit terkejut apa bila melihat handbag mak suda' tiada
aku yakin mase tadi aku letak handbag mak apit kt atas
kerusi tepi apit
abis tu nk makesure yg apit x bagi ilang bag mak
apit pon pegi check dlm kete pon takde juge
fikir punyala fikir apit terus mati akal
dan membuat keputusan untuk bagi tau mak apit
korang nk taw x ape mk apit cakap
"x pa lh abg oi dh nasib kite nk wat cmna"
aku x sangke mk aku akn sebaik itu
mmg dashat gila
jadey kita org terpaksa minx duet dari abah

so,aku hrp hrp perkare ni takkan sesekali pon berulang lagi

to hatter or non-hatters jgn jadey cam aku taw


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction